2002 / 5.
XI. évf., 2002. május – Irodalom és Te(ket)ória
■ | ■ | |
(összefoglaló a konferenciáról)
Irodalom és Te(ket)ória |
||
■ | ■ | |
(napló)
Lakoma avagy erotika mint interpretáció |
||
■ | ■ | |
(tanulmány)
Igazság, olvasás, történelem |
||
■ | ■ | |
(tanulmány)
TEketÓRIA |
||
– kerengő – |
■ | ■ | |
(vers)
2. index |
||
■ | ■ | |
(tanulmány)
Irodalom mint elméleti előfeltevések provokációja |
||
(Psyché – Tizenhét hattyúk – Fehérlófia nyolcasa) |
■ | ■ | |
(tanulmány)
Ady újrakomponálása az ezredvégen |
||
■ | ■ | |
(versek)
P. Rózának udvarol, fordulattal; Hangszimbolikák |
||
■ | ■ | |
(tanulmány)
A műfordítás-értelmezés modelljei |
||
■ | ■ | |
(tanulmány)
Obszcenitásteóriák a Quattrocento neolatin költészetében |
||
■ | ■ | |
(tanulmány)
Históriai terek és alakok regényben |
||
Szilágyi István: Hollóidő 1 |
■ | ■ | |
(kritika)
„Mélyebbre ne merülj!" |
||
■ | ■ | |
(recenzió)
Modern – posztmodern – posztfotográfia |
||
(A szlovákiai fotóművészet 1925–2000. Modern – posztmodern – posztfotográfia, Szlovák Nemzeti Galéria, Pozsony, 2001. 11. 3. – 2002. 2. 10. Hrabušický, Aurel – Macek, Václav: Slovenská fotografia / Slovak Photography 1925–2000. SNG, Bratislava 2001, 466 p.) |