Recenzió, kritika
■ | ■ | |
(kritika)
Nyilvános és személyes identitás |
||
Standeisky Éva: Kassák, az ember és a közszereplő. Gondolat, Budapest, 2007 |
■ | ■ | |
(kritika)
Nem megy sehová |
||
Szakmány György: Apu nem megy sehová. Új Palatinus, 2007 |
■ | ■ | |
(kritika)
Idegváros és üvegkoporsó |
||
Bajtai András: Az átlátszó város. Parnasszus Könyvek, Új vizeken sorozat, Budapest, 2006 |
■ | ■ | |
(kritika)
A főmondat és a beteg másik |
||
Pollágh Péter: Fogalom. JAK–L’Harmattan, Budapest, 2005 |
■ | ■ | |
(recenzió)
A művészet helyszínei: Kassel és Frankfurt, valamint a hiányzó 6. Platform |
||
Documenta 11 és Manifesta 4 |
■ | ■ | |
(kritika)
Text(t)úrák |
||
■ | ■ | |
(kritika)
A „nagy elbeszélésekről való lemondás" – a mikrotörténések nagyregénye |
||
(Szilágyi István: Hollóidő. Magvető, Budapest 2001.) |
■ | ■ | |
(kritika)
Reménytelen jóhiszeműség |
||
■ | ■ | |
(kritika)
A megértés közvetítésére tett kísérlet |
||
Elek Tibor: Székely János. Kalligram, Pozsony, 2002. |
■ | ■ | |
(recenzió)
A boldog ember inge |
||
(Lars Gustafsson: A megfoghatatlan közelében. Széphalom Könyvműhely, 2003.) |
■ | ■ | |
(kritika)
Bordély és boncterem – bevezetés a transzgresszív lírába |
||
(A perverzió méltósága. Válogatta és az utószót írta Németh Zoltán, Kalligram, Pozsony, 2002) |
■ | ■ | |
(kritika)
Pilinszkytől Mészölyig (és vissza) |
||
Pályi András: Képzelet és kánon (Esszék, kritikák). Kalligram, 2002 c. kötetéről |
■ | ■ | |
(kritika)
Szakralitás, színház, Pilinszky, becsületes olvasó |
||
Pályi András: Képzelet és kánon (Esszék, kritikák). Kalligram, 2002 c. kötetéről |
■ | ■ | |
(kritika)
Szövegek szeszélye |
||
Pályi András: Képzelet és kánon (Esszék, kritikák). Kalligram, 2002 c. kötetéről |
■ | ■ | |
(kritika)
Bevezetés a paradoxográfia művészetébe |
||
Pályi András: Képzelet és kánon (Esszék, kritikák). Kalligram, 2002 c. kötetéről |