Recenzió, kritika
■ | ■ | |
(kritika)
Poliziano humanista mítoszai |
||
Angelo Poliziano: Stanzák – Orfeusz története. Fordította: Simon Gyula. Eötvös Kiadó, Budapest, 2003. |
■ | ■ | |
(kritika)
Micimackó és az ördöglánycsirke |
||
Lénárd Sándor: Egy magyar idegenvezető Bábel tornyában. Fordította Terts István. Budapest, Typotex, 2003. |
■ | ■ | |
(kritika)
Átkelés a hídon |
||
■ | ■ | |
(kritika)
A legvidámabb Barak |
||
■ | ■ | |
(kritika)
Formabontás és hagyomány |
||
Márton László: Nagy-budapesti Rém-üldözés és más történetek c. könyvéről |
■ | ■ | |
(kritika)
A szabadulás reménytelensége |
||
■ | ■ | |
(kritika)
Hazaérkezés az emlékezésben |
||
■ | ■ | |
(recenzió)
Neked igen |
||
Németh Gábor Zsidó vagy? című könyvéről |
■ | ■ | |
(kritika)
Kis posztmodern könyv, nagy metanarratív twist |
||
Adalék Antonio Tabucchi Indiai éjszaka című regényének olvasásához |
■ | ■ | |
(kritika)
Tegnapi elvtársak, mai testvérek |
||
Grendel Lajos: Einstein harangjai című regényének francia kiadásáról Polgár Anikó fordítása |
■ | ■ | |
(kritika)
Historiográfiai metafikció a lírában |
||
Schein Gábor: (retus). Jelenkor Kiadó, Pécs, 2003 |
■ | ■ | |
(kritika)
Szerzőképek és kaland |
||
Halász Katalin: Egy műfaj születése – A középkori francia regény. Debrecen, Kossuth Egyetemi Kiadó, 1998 |
■ | ■ | |
(olvasónapló)
A beavatás poétikája |
||
Benyovszky Krisztián: A jelek szerint. A detektívtörténet és közép-európai emléknyomai. Kalligram, Pozsony, 2003. |
■ | ■ | |
(kritika)
Otthontalanul otthon |
||